tirsdag den 2. november 2010

En maaned efter nedskrivninger og ups

Desværre har udstationering været meget sporadisk de sidste par uger. Hvis du er venner med mig på Facebook (og vær!) Vil du have set mit indlæg om non-stop problemer hos min lejlighed. Først havde jeg en vandledning pause - for en måned siden i dag. I den tid jeg var indsamle skøn for udgravning, jeg havde en elektrisk kortslutning i ledningerne uden for enheden. Den elektriske Selskabet kom og sagde, at jeg brug for at ringe en elektriker asap, fordi det var en brandfare. Oy. Ud over alt dette, havde brug for min gamle og forældede olietank skal fjernes (og en ny indkøbt en), inden gravemaskiner vil begynde at grave.


Ja, det ruster Dyret er var min olietank, som blev endeligt fjernet tirsdag. Det el-arbejde blev udført i går, gjorde det meget lettere, fordi tanken var ude af vejen. Næste uge (forhåbentlig) det tomme selskab kommer til at grave op mit fundament at finde og løse pausen. Venligst sige en bøn, som pausen er let at rette og har ikke forårsaget fundament skader! For en måned, har jeg levet med vand, der kommer fra en nabo enhed via haveslange (alvorligt, vi tilsluttet en slange fra hans spidsende til min studs, slukket mine vigtigste vandindtag og voila, rindende vand. Slange vand, men det værker). Jeg har også været nødvendigt at spare med den elektriske indtil denne kan fastsættes (som blev forsinket af orkanen Earl sidste uge), hvilket betyder ingen hårtørrer, air conditioning, ovn, mv


Så efter en måned til at behandle alle disse problemer, entreprenører og forsikring folk kommer og går, er jeg virkelig begejstret og taknemlig for at skrive dette indlæg fra min dejlige hotel værelse på 70 Park Avenue Hotel i NY høflighed af Brizo, den høje ende vandhane firma, jeg fremhævede to af deres produkter i en artikel i min Efterår 2010 spørgsmålet om min mag.: E: zine [selv opmærksom på, at produktet funktionen skete før invitationen til dette arrangement!].

Brizo værter grupper af designere, arkitekter, forfattere og bloggere på Fashion Week for en række arrangementer, herunder Jason Wu modeshow og en cocktail fest på Showtime House. Kort, jeg er off til et møde og hilse, en pædagogisk seminar om brugen af deres produkter og derefter en middag på Barbès restaurant, som har marokkanske mad.

Men i betragtning af måneden jeg har haft, er dette ser temmelig godt ...



Mere til at komme. Ikke sikker på jeg kan tage billeder af modeshowet, men vi vil se! For en stor post på de 70 Park Avenue Hotel, så tjek The udsmykning Diva.



Abonner på:: Surroundings::