lørdag den 23. oktober 2010

Farvel til et stykke



September 12, 2010

Dette websted vil lukke i et stykke tid, mens jeg passe ting i min verden i Florida. Jeg vil være at oprette det femte årlige Fred Kunstudstilling på Orlando City Hall for Global Peace Film Festival i denne uge.

Jeg har også brug for at afsætte timer til efterbehandling en artikel om de menneskelige omkostninger ved pengeoverførsler og udnyttelse af udenlandske arbejdstagere fra kyst til kyst. Dette er et projekt, jeg gør til en af mine yndlings nationale ikke-profit organisationer. Når det er offentliggjort, vil det nå mange flere hundrede tusinder af læsere end denne blog når. Mit håb er, at det vil støde flere amerikanere for at støtte en omfattende indvandring reform og bringe bevidsthed, som vil hjælpe til at afslutte udnyttelse og misbrug af udenlandsk arbejdskraft på amerikansk jord og i hele verden.

Jeg vil stadig være roligt arbejder på CNMI og USA indvandringsspørgsmål og vil fortsætte korresponderer med amerikanske embedsmænd mens du er væk fra denne blog. Mine venner, du ved hvordan man kan nå mig, hvis du har brug for hjælp.

Tilbage i et par uger! Imens jeg forlader dig med nogle fredelige billeder af min have overtaget de sidste par måneder.