torsdag den 18. november 2010

Miss P

4.

Synes lige i går.

Synes lige en evighed siden.

Synes lige vi har rejst en evighed at komme her.

Men vi har så mange flere veje til at rejse endnu.

4. De dage, uger, timer alle trækker frem, din hånd trækker i min, dine arme trække mig mod dig i omfavnelse, dine hænder gestus din glæde, din misbilligelse, din glæde, dit ønske om konstant at bevæge sig i kredsløb til min krop .

4. Din lille fingre flittige i deres jagt på blyanter, penne, kridt på baghaven pavers, penne på huden tegning og sporing, trække dit hår tilbage, og trække den ind i din mund til at tygge på. Fingre til at male negle med at anvende lip gloss på. At trække min mund til et smil, når jeg er træt. Fingre, som kjole dukker, og som nåde luften i ballet poise.

4. En fødselsdag uge.