fredag den 15. januar 2010

En Odd sted for en Ant Farm

Min formiddag blev formørket af en chokerende opdagelse. Før jeg går videre, er en advarsel til mine familiemedlemmer og kolleger, der læser denne blog: Dette indlæg vil indlejre et billede af mig, at du måske ikke ønsker at huske i julen middag med farmor og farfar eller mens du sidder overfor mig i Lake Conference Room med den øverste ledelse. Valget til at fortsætte med at læse er dit. Vælg med omtanke og ikke holde mig ansvarlig for at indsætte et billede, du aldrig ville ind i din hjerne.

Så overvåge I \ 'm tage et brusebad, som jeg lejlighedsvis gør i disse dage, med mine øjne limet til baby håber Addy vil sove længe nok for mig rent faktisk at bruge sæbe. Jeg hop ud, tørre, lotion op, yada yada yada ... som jeg løfte mine arme til at anvende mine Dove deodorant, lilla og røde plamager trække mine øjne for en mørk og skyggefuld del af min krop.

Som første, tænker jeg, \ "Er det skidt? Jeg kender mit brusebad tidsplan er en tad off, men det er jeg virkelig så beskidte? \" Jeg læner mig i tættere på spejlet og gisp over, hvad jeg finder. Disse plamager aren \ 't snavs ... de \' re strækmærker! Masser af dem! På undersiden af mine bryster! Jeg kunne næsten høre dem fnise, da de råbte, \ "Surprise! \"

Mine bryster er blevet så udspilet fra min rigelig mælk levering, at min hud er strakt til det punkt at bryde ned. For to dage siden var jeg alt, \ "juhuu! Min navle vil aldrig se den samme, og min hud er en tad afslappet, men min tidligere gravide mave er Stretch Mark gratis! Og hot damn, jeg nogensinde har en awesome rack nu! \ "

Jeg \ 've taget et nærmere kig på det stativ, som nu ikke blot hjem til et konstant ammende barn, men også flosset puce-farvede linjer at bringe et billede til at tænke på:

De takkede, uregelmæssige tunneler fundet i ant gårde. Det er, hvad jeg under bryst ser ud. Hey, jeg advaret dig.

Således, at \ 's virkelig alt, hvad jeg har at sige. Jeg ville bare dele mine stød og et eksempel på livet \ 's tendens til at grine i dit ansigt, når du klappe dig selv på ryggen for entusiastisk. Og at latter vil for altid være prentet på huden af mine under bryst (du kan spille din røv I \ 'm lathering anti-stretch mark lotion på min øvre bryst for at redde dem fra den samme død).

Påmindelse: Jeg advarede dig.