lørdag den 3. oktober 2009

Skate Sko Memories: Converse Ulemper, Vision Street Wear


Jeg kan ikke tro det, har de Converse Ulemper, at jeg plejede at gå tilbage i slutningen af 80'erne er blevet moderniseret for Converse Skateboarding linje! Hvor cool er det. Det guld og sort er den nye en incase du ikke kunne sige. De har også bragt tilbage til våben, men jeg tror ikke, der er i skateboarding kø. Jeg har ikke billeder af de andre skateboard sko de har frigivet, fordi jeg først og fremmest ønskede at vise en sammenligning af samme model fra tilbage i dag til dag. Jeg er så glad for at skate virksomheder er begyndt i de seneste år for at bringe tilbage den høje top .... mand, da jeg først startede skateboarding, vil jeg bære var høje toppe, er det bare gav mening med ankel beskyttelse og stabilitet det bragte. Yep, det rullede op jeans og det omvendte høje toppe, selvfølgelig da jeg flyttede til et par af ruskind Vision Street Wear High Tops, med \ "Ollie Pad \":) Ak ja, der er de dernede! Totally Rad! :) Hmm, de stadig ser awesome, spekulerer på, om de stadig gør 'em ... gonna go tjekke nu! :)