torsdag den 25. juni 2009

Live From Iowa Speedway 6/21/09 - Del 8

Tilbage på pressdog VERDEN hovedkvarter i min kælder i West Des Moines. Mega rekvisitter til Iowa Speedway for at gøre en killer job hosting medierne og sætte på race.

Jeg ikke har det bedste overblik over trafikken situation, men det syntes alle var på det grundlag og inden for rækkevidde af deres pladser i masser af tid.

Track formand Jerry Jauron kom om bord kort efter 2007-trafik debacle og siden da er det sted, har rystet. Selv medietyper ser virkelig, virkelig hårdt på for en grund til at Diss Iowa og banen kom op TOM. HA. Jeg hørte nul klager, og det siger en masse til medierne cadre som er hurtige til at tæve (venlig hilsen inkluderet).

Jeg er stolt af det spor, som er stolt af min tilstand og især stolt af kunder (blæsere), der har vist op i legioner at vise IRL kærlighed og få os yderligere to års racer.

Takket være Vision's Pat Caporali for billedet!