mandag den 16. november 2009

Kile og Edge Giveaway

En skarpsynet woodworker bemærket, at jeg har to kopier af Roy Underhill's seneste bog bearbejdning af træ med Wedge og Edge.
Ikke overraskende. Folk undertiden give bøger til mig, at jeg allerede har, og nogle gange giver jeg gentager mig selv. En bog om Shakers jeg købte 3 gange, glemmer hver gang, at jeg allerede ejede det.
Fordi det var så sjovt at give væk Chris Schwarz 'bog, jeg giver dette en væk, også.
Men denne gang vil jeg ikke så let for dig. Den første person til at give korrekte svar på alle fem spørgsmål vil vinde bogen.
1. Som træbearbejdning guild ikke Ethan tilhører? 2. Hvilke to ting påvirket Doug's design for en kompakt hamrede dulcimer? 3. Hvad gjorde Rob have til morgenmad i Lukerbad? 4. Hvilken slags fisk lever i Philly's dammen? 5. Hvad provinsen i Sverige har min familie kommer fra?

------------
Særskilt Bonus spørgsmål for at vinde en 1 \ "x 1 \" x 2,75 \ "scratch lager boliger, med gevind indsætte, tommel skrue, og scratch lager blank:
Hvilken farve shirt bærer jeg? Første korrekte svar vinder. Et gæt per person.


Kære venner, vi har en vinder for både bogen og ridser lager. Tillykke til Richard Magbanua!