torsdag den 26. marts 2009

Dancing med Shayna (Dads og doetre )

 nærer jeg dette billede af Shayna danse med mig. Der er noget særligt forholdet mellem dads og døtre. Jeg har tre døtre, og jeg elsker at være deres far! Herren gør hjerter af fædrene til deres børn, og hjerter af børn til deres fædre (Malaki 4:6). Mit hjerte er fuldt af mine børn. Jeg elsker dem så meget. Det er den lille-hver-dag-ting. I aftes, da jeg vendte tilbage fra NC, Tori, og jeg grinede sammen, som vi spillede tennis på Wii (hun altid slår mig, fordi hun er en pro - en 2000 + afspiller). Så når jeg steg Amber fra hendes nye job på DQ - Tja, det er svært at beskrive, hvad jeg mente. Jeg var parkeret på et sted, hvor jeg kunne se hende arbejde - jeg bad for hende, og derefter kom erindringer og flashbacks af, når hun og hendes søstre var små piger kører omkring mine fødder. De vokser så hurtigt, og jeg elsker hver etape. Jeg er glade for at se, hvad Gud gør med mine døtre. Herren har gode ting i vente for dem, og jeg beder for dem dagligt. Jeg elsker at være deres far.