tirsdag den 7. december 2010

Steven & Chris & en hel masse bloggere


Se denne flotte duo? I morgen, en hel bunke af bloggere, herunder mig vil sidde blandt publikum for en tape af Steven og Chris show. (Ja, producenter sandsynligvis lånt denne idé fra Nate Berkus besætningen, men jeg håber det vil have en langt mere positivt resultat end 'Nate-gate «.)

Mens drengene virkelig er dygtige (Jeg elskede deres show Designer Guys!), Hvad jeg mest ser frem til, er at se disse dejlige bloggere i person. Lad mig vide, hvis jeg har savnet dig fra listen!

** Redigeret for at tilføje: Showet vil blive udsendt på fredag 22 oktober **

Kunstnerisk Forbundet
Aubrey og Lindsay
Decor af Christine
Designwali
Ønske om at Decorate
Decor Happy
Kjole Design Decor
First Time Fancy
Bare strandagtig
Livet begynder ved Tredive
LipstickRules
Jen Selk
Passport2Design
sarah.wandering
Sharon At Home
Sogni e Sorrisi
Staci Edwards
SweDaisy Spaces
Den Kanel Post
Baggrund
What's Up Whimsy

Jeg kan ikke vente! Nu, hvis jeg kun kunne finde noget at bære ...