tirsdag den 4. august 2009

Canadian Content

Når jeg læser dette indlæg over på sit sædvanlige Chic, jeg var bekymret over det. Blogging tager noget tid og de kræfter, så når en andens åbenlyst stjæler dine ord, dens nedslående og deflatere. Og så jeg fandt ud af gerningsmanden blev canadiske, og en respekteret canadiske designer havde jeg på min blog roll ikke mindre! Tja, hun er ikke på min blog roll længere. Nogen reel point til dette indlæg andre end jeg synes, det er en frygtelig ting at gøre til en anden blogger.

Nu til nogle gode canadiske Bloggy indhold, er du velkommen til at kigge i den nye widget til venstre. Jeg har anført nogle store Toronto Reno og design blogs. Nogle af disse bloggere faktisk bor i mit nabolag ... så de skal ikke blive overrasket, når de fanger mig peeking i deres vinduer for at se, hvad de er op til;)