torsdag den 16. april 2009

Faa haard Med Ferociter

Du alle bør vide ved nu at jeg har fået lidt af en ting for bling. Så når uddannet Interior Designer slået talentfulde Smykker Kunstner, Aimie Dukes sendt mig billeder fra hendes linje, Ferociter jeg bare om faldt over. Hun fik glamour for hver gang i hendes fabelagtige samling. Få dånefærdig ...

Først og fremmest ... hvis du var lounging i soveværelser jeg optrådte i går ... ikke du tror, du har brug for disse?

Og lad os sige, du er på vej hen til stranden ... I'm guessing denne ville gøre?

Derefter skal der naturligvis er Dekorationssukker dage. Når interiør design jeg altid gerne have min kvaster og Zig zags ...

Og så somtimes ... brønd, en pige bare ønsker at have det sjovt.

Yup, jeg tror, hun er smuk mange fik du dækket. For flere designs, skal du besøge Ferociter websted eller Etsy shop.